آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

ایده های جامع تولید محتوای وبسایت های صنعتی

ایده های جامع تولید محتوای وبسایت های صنعتی

استراتژی محتوا

هدف اصلی از تولید محتوا ایجاد ارتباط با کاربران گوگل و سایر موتورهای جست‌وجویی است که کاربران می‌خواهند با کمک آن‌ها جواب سؤالات‌شان را بگیرند. زمانی که محتوای شما در وبسایتی منتشر می‌شود، یک پل ارتباطی بین شما و کاربران ساخته می‌شود. تولید محتوا شامل تمام مراحلی است که این پل ارتباطی را می‌سازد.

محتوا پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ است. محتوا به شما اجاره می‌دهد تا هدف و پیام خود را به شکل‌های مختلف به مشتریان بالقوه، بازدیدکنندگان تصادفی و حتی خوانندگان وب‌سایت‌های دیگر برسانید. یک استراتژی محتوا شامل همه چیز است، از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چگونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت مورد استفاده مجدد قرار بگیرد. در ادامه به مراحل استراژی محتوا پرداخته ایم ، با ما همراه باشید.

انتخاب اهداف محتوا

برای تولید محتوا باید مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوا شما در جهت اهداف بازاریابیتان باشد (که باید از اهداف شرکت شما محسوب شود). اگر اهدافتانذ هوشمندانه باشد ، می‌تواند به جذب بازدید کننده بیشتر به سایتتان تا تولید بیشتر منجر شود؛ نمونه‌ای از این نوع هدف، افزایش ترافیک ارگانیک به وبلاگ می باشد.

پرسونای خریدار

ساختن یک استراتژی محتوا، بیشتر از آن است که تنها به این فکر کنید که می‌خواهید چه نوع محتوایی ایجاد نمایید. ابتدا باید بدانید با چه کسی صحبت می‌کنید، چگونه می‌خواهید با آنها حرف بزنید و کجا آنها را پیدا خواهید کرد. نکته کلیدی در ابتدا یک تولید محتوا موفقیت آمیز، این است که هر خواننده‌ای احساس کند که به طور مستقیم و شخصی با آنها صحبت می‌کنید.در تولید محتوا آنچه اهمیت دارد این است که پرسونای خریدار شما، شخصی است که می‌خواهید با محتوایتان به آن برسید. این شخصیت نیمه داستانی به عنوان نماینده مخاطب هدفتان، یعنی افرادی که به احتمال زیاد از پیامتان سود می‌برند و مشتری می‌شوند، خدمت می‌کند.

ایجاد یک شخصیت خریدار نیاز به کمی تحقیق، برخی از حدس‌ها و ترفندها دارد. اما نتیجه نهایی، یک تصویر واضح از شخصی است که می‌خواهید به بازار عرضه کنید و کسی که با خوشحالی محتوای شما را استفاده کند.

نقش مخاطب

بهتر است یک فرمت برای محتوای خود انتخاب کنید تا متناسب با تصمیم خریدار باشد. یک بازدید کننده جدید در مرحله آگاهی، نمایشی زنده از محصول شما را نمی‌خواهد؛ اما آنها یک چک لیست سریع یا پست وبلاگ را که به آنها کمک کند تا مشکلشان را بهتر بشناسند، می‌خوانند.در مرحله تصمیم گیری، به مشاوره یا نمایشی نیاز دارند که نشان می‌دهد محصول شما راه حل مناسبی برای آنها است. سعی کنید همیشه مخاطب خود را در این مرحله قرار دهید.

ممیزی کردن محتوا

هر بخش بازاریابی می‌تواند از یک ممیزی محتوا بهره مند شود. فقط به این دلیل که شما با یک استراتژی کاملاً مشخص شروع نکردید، به این معنی نیست که محتوای شما قبلاً در یک متن قرار نگرفته باشد.ممیزی محتوا در تولید محتوا صرفاً کارهایی را که قبلاً انجام داده‌اید، موجود می‌کند سپس آن را مرتب کرده تا بتوانید در برنامه محتوا جدیدتان، مورد استفاده قرار دهید. این روند ممکن است شامل نوشتن مجدد مقاله یا آپدیت کردن مقالاتی که از عمر آنها یکسال گذشته باشد.

انتخاب فرمت مناسب

شما برای پرسونای های خرید محتوا تولید می‌کنید. این بدان معنا است که شما باید مطالب را در قالبی تهیه نمایید که بتواند به راحتی و با لذت از چشم انداز شما استفاده شود.فرمی که انتخاب می‌کنید، ممکن است یک پست وبلاگ، ویدئو، نمایش به صورت اسلاید، گرافیک، کتاب الکترونیکی، پادکست یا مواردی باشد که ذهن خلاقتان می‌تواند آنها را تصور کند. تا زمانی که به پرسونای شما خدمت کنند، از نظرتان خوب خواهد بود.همچنین لازم نیست برای هر قطعه از محتوایی که تولید می‌کنید، به یک قالب بچسبید؛ اما باید بتوانید محتوا به هر شکلی که باشد را بر روی یک کادر ثابت تولید کنید

پروموت کردن محتوا

در دنیای واقعی، هر زمان که یک پست جدید منتشر می‌کردید، گروه زیادی از مردم به سایت شما مراجعه می‌کردند. در واقعیت به ویژه هنگامی که تازه کار را شروع کرده‌اید لازم است افراد را به استفاده از مطالبتان و حتی ارسال آنها در فضای آنلاین خودشان جلب کنید.در تولید محتوا، تبلیغ محتوا به همان اندازه که محتوایی را تولید می‌کنید برای استراتژی شما مهم است.

تولید محتوای سایت صنعتی به مجموعه مطالبی گفته می شود که برای وبسایت های شرکتی در بخش بلاگ سایت، آماده می گردد. این محتواها می توانند تمام حوزه های اصلی و فرعی همان کسب و کار صنعتی را شامل شوند.برای یک سایت شرکتی ، صنعتی بسیار اهمیت دارد که در میان رقبای خود در فضای اینترنت بتواند جایگاه خوبی به دست آورد. این هدف با کمک تولید محتوای تخصصی صنعتی، قابل دسترسی خواهد بود. با ما همراه باشید تا 10 موضوع جالب برای تولید محتوا سایت های صنعتی را به شما معرفی کنیم.

1.تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهيزات آشپزخانه صنعتی متشکل از تمام محصولات در دسته بندی های: تجهیزات رستوران، تجهيزات پخت ،تجهیزات آماده سازی،تجهیزات فست فود، تجهیزات کافی شاپ ، تجهیزات سرو غذا، تجهیزات شستشو و تجهیزات نگهداری می باشد.

در مرحله اول کارشناسان ما کلمات کلیدی در حوزه فعالیتتان را مشخص می کنند و در گام دوم رقبای شما را آنالیز کرده و جامعه هدف و مشتریانتان را بررسی می کنند . تیم تولید متحوا با بررسی این موارد طی چند روز نتیجه را به شما اعلام می نمایید که جهت معرفی محصول و با توجه به نوع فعالیت شما چه استراتژی برای شما مناسب است.

تیم ما برای یکی از مشتریان ، استراتژی سئوی وبسایت را پیشنهاد داده و در حال اجرا پروژه می باشیم.

2.تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه

با توجه به کاربردهای وسیع و درخواست داخلی مربوط به “لوازم خانگی” به تعریف دستگاه مربوط می شود به عنوان “یک وسیله یا دستگاه طراحی شده برای استفاده خاص یا عملکرد”.به طور خاص، در فرهنگ لغت «لوازم خانگی» را به صورت زیر تعریف می کند: «دستگاه ها یا دستگاه هایی که معمولا برقی هستند و در خانه شما قرار دارند و شما برای انجام کار مانند تمیز کردن یا آشپزی استفاده می کنید.

تقریبا هر دستگاهی که برای استفاده داخلی استفاده می شود، یک دستگاه خانگی است، که شامل : اجاق گاز ( رومیزی ) ، یخچال و فریزر، تستر ، فر ، هود ( توکار ) و سینک ظرفشویی ( کوارتزی ) است.

تیم ما برای این مجموعه استراتژی تولید محتوا و طراحی وبسایت را پیشنهاد دادند و هم اکنون در حال اجرای این پروژه می باشیم.

3.تجهیزات فست فود و رستوران

فست‌فودها جایگاه خود را در میان مشتریان خاص خود بدست آورده اند. از جمله انواع رستورانهای فست فود عبارتند از: فست فودهای خیابانی، کیوسکهای سیار، اسنک بارها و ایستگاه های موقت. مزیت این تجارت این است که نیازی به یافتن مکان دائمی نیست. و با خرید چند دستگاه می توانند یک فست فود عالی راه اندازی کنند فقط کافیست که یک لیست تهیه کنند. لیست وسایل ضروری رستوران ها و فست فود ها شامل : خلال کن سیب زمینی ( پدالی ، رومیزی و ایستاده ) آبمیوه گیری ( دستی ) همبرگرزن ( دستی ) کباب زن ( دستی ) می باشد.

در این بخش از پروژه با یک نکته خیلی مهم مواجه شدیم و آن نکته ، زمینه فعالیت یکسان و همزمان مشتریان ما بود . که تیم با تجربه ما یک استراتژی متفاوت ارائه دادند که هر دو مشتریان ما به اهدافشان برسند ولی با دو روش متفاوت . ما برای این مشتریمان استراتژی تولید محتوای ویدئویی یا همان تیزر تبلیغاتی را توصیه کردیم و در حال حاضر در دست اقدام می باشد.

 

 

با ما باشید

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب خدمات گسترده ایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارد ، که خوشبختانه موفق به جذب مشتریان وفاداری شده است . برای دیدن نمونه کار ها و خدمات ، فقط کافیست وارد وبسایت رسمی ما بشوید.

 

 

نویسنده : تیم تولید محتوای ایده راهیاب

نظرات (2)

    حمید ریاضی

    ۱۴۰۳-۰۲-۰۷ - ۱۹:۴۱

    بسیار عالی موفق و پیروز باشید

      امیر احسان درویشی

      ۱۴۰۳-۰۳-۲۸ - ۱۲:۵۲

      ممنون دوست عزیز

پیام بگذارید

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب