آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

استاپ موشن دانشگاه امیر کبیر

جزئیات پروژه

  • دانشگاه امیر کبیر
  • 12 آذر 1400
  • ایده راهیاب
  • موشن گرافیک
مدت زمان انجام پروژه : 4 روز کاری

استاپ موشن دانشگاه امیر کبیر

تاسیس و شکل گیری اولیه دانشگاه در آبان ماه ۱۳۳۵ است. در آن زمان، هسته اولیه دانشگاه، به عنوان “پلی تکنیک تهران” به منظور توسعه فعالیت‌های دو موًسسه فنی وقت، “انستیتو تکنولوژی” و “هنرسرای عالی” شکل گرفت. در سال ۱۳۳۶ اولین دوره دانشجویان از طریق آزمون داخلی پذیرفته شدند و از سال ۱۳۳۷ فعالیت آموزشی پلی تکنیک تهران، به طور رسمی با پنج رشته مهندسی: “برق و الکترونیک”، “مکانیک”، “نساجی”، “شیمی ” و “راه و ساختمان” آغاز شد.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به سفارش روابط عمومی بسیج دانشگاه امیر کبیر جهت پیوست به کمپین " نه به سهمیه" ، این استاپ موشن را مدیریت و اجرا کرده است .
استاپ موشن تکنیکی است که کمتر برای شما آشناست، اما به دلیل استفاده گسترده از آن، حتما در بسیاری از تبلیغات و تلویزیون بدون اطلاع آن را دیده اید. این ویدیو که از تکنیک های موشن گرافیک نیز بهره می برد از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای سبک های مختلفی می باشد.
پس از مهندس حبیب نفیسی بنیانگذار پلی تکنیک تهران، چند ماهی دکتر عابدی به جای وی ریاست پلی تکنیک را بر عهده داشت و سپس در اواخر سال ۴۱ دکتر مجتهدی رئیس اسبق دبیرستان البرز، به ریاست پلی تکنیک منصوب شد. دکتر مجتهدی خدمات بسیار زیادی برای پلی تکنیک انجام دادند و می توان گفت پلی تکنیک نیمی از شهرت و افتخار خود را مدیون دکتر مجتهدی می‌باشد. لازم به یادآوزی است که خدمات مهندس نفیسی در تأسیس و بنیانگذاری پلی تکنیک تهران با دشواریهایی که داشت و همچنین زحمات دکتر محمد علی مجتهدی در بالا بردن سطح علمی این دانشگاه در سال‌های اولیه از اهمیت ویژهای برخوردار است.

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب