آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

عکاسی های صنعتی پکیج قهوه

جزئیات پروژه

  • عکاسی های صنعتی پکیج قهوه
  • 13 شهریور 1401
  • ایده راهیاب
  • عکاسی صنعتی
زمان انجام پروژه : 5 روز کاری

عکاسی های صنعتی پکیج قهوه

عد از آب، قهوه پرمصرف‌ترین نوشیدنی دنیا است که بسیار محبوب است شاید از خواص قهوه افراد فقط خاصیت بالا بردن انرژی و سرحال کردن مغز و جسم را بدانند، اما خواص قهوه بسیار زیاد بوده و این نوشیدنی یکی از پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌ها است، عده‌ای نیز مصرف آن را برای سلامتی مضر می‌دانند، اما اگر در مصرف این نوشیدنی طبیعی تعادل ایجاد کنیم مشکل خاصی برای سلامتی پیش نمی‌آید.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب جهت معرفی نمونه های مختلف قهوه و کاپ کیک این عکاسی های صنعتی را اجرا کرده است .
کیک یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه است که ما ایرانی‌ها بسیار به آن علاقه داریم، کاپ کیک نیز یک نوع کیک که بسیار خوشمزه و پر طرفدار می باشد که امروزه در کافه ها و رستوران ها و سرو می‌شود. کیک فنجانی یا کاپ کیک (به انگلیسی:Cupcake) نوعی کیک کوچک است که برای یک نفر آماده می‌شود.
اغلب افراد از کافی شاپ ها به عنوان مکانی برای دورهمی‌ها، قرار ملاقات‌ها، مطالعه و حتی گذراندن ساعاتی از روز استفاده می کنند. و بخاطر نداشتن وقت کافی بیشتر جشن ها و جلسات کاری را در کافی شاپ ها برگزار می کنند و از این رو استقبال فراوان از کاپ کیک ها به دلیل حجم کم کیک و صرفه اقتصادی این نوع کیک ها همیشه در لیست کافی شاپ ها و رستوران ها و قنادی ها می باشد .
لیوان بیرون بر نوشیدنی لیوان قهوه بیرون بر گزینه بسیار مهمی برای سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کافی شاپ ها ، رستوران ها و نمایشگاه ها می باشد . در فصل زمستان بسیاری از افراد تمایل به نوشیدن مایعات گرم همچون انواع قهوه را دارند چرا که با توجه به سرد شدن هوا نوشیدن یک لیوان چای ، نسکافه یا قهوه لذت دلچسبی را به همراه دارد . همچنین در بسیاری از کافه های شهر انواع نوشیدنی و کیک های مختلف سرو می گردد .
یکی از موارد پر مصرف در کافه ها و رستوران ها لیوان های کاغذی می باشند که هم در داخل و هم در بیرون به صورت دلیوری انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه انواع لیوان های کاغذی با ابعاد و مدل های مختلف تولید می گردند که در ادامه سعی بر آن داریم که شما را با انواع آن آشنا نماییم تا بتوانید بهترین گزینه را با تصمیم گیری خود داشته باشید . البته در سال های اخیر گزینه مطلوبی برای پذیرایی چای در مراسمات مذهبی ، جشن ها ، همایش ها و سایر مناسبت ها شده اند.

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب