آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

فتومونتاژ آدامس وایت

جزئیات پروژه

  • آدامس وایت
  • 2 بهمن 1401
  • ایده راهیاب
  • موشن گرافیک
مدت زمان انجام پروژه : 4 روز کاری

فتومونتاژ آدامس وایت

این محصول با طعم نعنا تندی که دارد، نفس شما را تازه و خنک می کند، که علاوه بر این باعث سلامت دهان و دندان های شما نیز می شود. این جویدنی فوق العاده و پرطرفدار می باشد، که برای خوشبو سازی دهان از آن استفاده می شود. این آدامس به دلیل عطر و طعم هیجان انگیزی که دارد، شما را سرگرم می کند.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به سفارش گروه صنعتی مینو جهت معرفی آدامس وایت در طعم های مختلف این فتومونتاژ را مدیریت و اجرا کرده است .
تاریخچه کوتاهی از مینو : شمار کارگرهای این کارخانه که شرکت "پارس" نام گرفته‌ بود، در ابتدا بیشتر از ۱۵ نفر نبود و این کارخانه، تولید مواد غذایی را با تولید آبنبات و تافی شروع کرد. همزمان با به راه افتادن کارگاه آبنبات سازی، شرکت مینو به دنبال راه اندازی قسمت داروسازی نیز بود و قرار شد داروهای بوتس را در ایران تحت لیسانس بسازند. «تافی» اولین محصول مینو بود که با نام «تافی کره ای سه ستاره» تولید شد.
تاریخچه کوتاهی از آدامس : عرضه آدامس بادکنکی به بازار و بعد از آن تولید "آدامس شیک"، تاسیس واحدهای تولید بیسکویت و شکلات. تولید شکلات با برند مینو- تولید دو محصول به نام های کیت کت و اسمارتیز تحت لیسانس شرکت راونتری مکینتاش انگلستان، شرکت مینو توانست مقام اول را از نظر تولید و فروش شکلات در ایران کسب کند.

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب