آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

فتومونتاژ شرکت میهن

جزئیات پروژه

  • شرکت میهن
  • 29 فروردین 1401
  • ایده راهیاب
  • موشن گرافیک
مدت زمان انجام پروژه : 4 روز کاری

فتومونتاژ شرکت میهن

یکی از مهم‌ترین ویژگی دوغ که آن را به یک نوشیدنی مغذی تبدیل کرده کلسیم موجود در آن است.تحقیقات نشان داده است افرادی که میزان زیادی لبنیات و غذاهای غنی از کلسیم مصرف می‌کنند، رشد استخوان‌ بهتر و تراکم استخوان بالاتری دارند. اکثر شرکت های تولید کننده لبنیات که دوغ هم تولید می‌کنند، بخصوص میهن دوغ را با ویتامین دی غنی میکنند تا جذب کلسیم را بهتر در بدن انجام شود و این ویتامین موثرترین عمل در استحکام دندان و استخوان به شمار می‌رود در مقالات گفته شده یک لیوان دوغ حدود ۳۰ تا ۴۰درصد از نیاز روزانه کلسیم در بزرگسالان را تامین می‌کند و اکثر افراد هم شیر را منبع اصلی کلسیم می‌دانند. همچنین پتاسیم و منیزیم درون شیر که به سلامت استخوان و دندان کمک می‌کند.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به سفارش شرکت میهن برای معرفی انواع دوغ با طعم و مزه های متفاوت ، این فتومونتاژ را مدیریت و طراحی کرده است .
فتومونتاژها شبیه آثار هنری کوبیسم هستند. هیچ محدودیتی از نظرمکان و زمان وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از چندین تصویر از موضوعات یکسان یا یک اثر هنری، یک اثر واحد هنری ایجاد کنید. انجام این کار به صورت منسجم نتایج هیجان انگیزی را به همراه دارد. انجام این کار بدون توجه به عناصر بصری ضروری می تواند باعث خطای چشم در مخاطب شود.
میهن شرکت صنایع غذایی ایرانی است که در زمینه تولید بستنی، آب‌میوه و فراورده‌های لبنی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۴ خورشیدی توسط ایوب پایداری در تهران پایه‌گذاری شد. این مجموعه، بزرگ‌ترین تولیدکننده بستنی و لبنیات در ایران به‌شمار می‌رود که با بیش از ۲۵٬۰۰۰ کارگر به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب