آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

پکیج تبلیغاتی الو کاتالوگ

جزئیات پروژه

  • الو کاتالوگ
  • 7 مهر 1401
  • ایده راهیاب
  • طراحی لوگو و ست اداری
زمان انجام پروژه : 5 روز کاری

طراحی لوگو و ست اداری

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به عنوان مشاور تبلیغاتی مجموعه الو کاتالوگ مجری و پیشتاز در زمینه کاتالوگ های هوشمند و دیجیتال این طراحی لوگو را انجام داده است .

تیم طراحی گرافیک آژانس،از لوگو تایپ برای طراحی هویت بصری این مجموعه استفاده نموده است. به این صورت که حروف A D به معنی تبلیغات و حروف A C مخفف ALOCATALOG می باشد .

الو کاتالوگ تشکیل شده از مختصصین دیجیتال مارکتینگ، گرافیست های خوش ذوق ، عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با سلیقه، نویسندگان همیشه دست به قلم و مهندسین نرم افزار، همه در کنار هم هستیم تا کاتالوگ های هوشمند و یا همان کاتالوگ های دیجیتال را با کیفیت فراتر از انتظارتان برایتان خلق کنیم.

طراحی وبسایت

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به عنوان مشاور تبلیغاتی مجموعه الو کاتالوگ مجری و پیشتاز در زمینه کاتالوگ های هوشمند و دیجیتال این طراحی وبسایت را انجام داده است .
دپارتمان طراحی وب سایت آژانس ایده راهیاب ، با در نظر گرفتن خدمات و نیازهای مجموعه الو کاتالوگ جهت مشاوره در امر طراحی کاتالوگ های دیجیتال و یا هوشمند پس از بررسی ، وبسایت این مجموعه را با قابلیت معرفی پروژه ها ، نمایش تعداد کارها و معرفی خدمات دیگر طراحی و اجرا نموده است .

موشن گرافیک

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به عنوان مشاور تبلیغاتی مجموعه الو کاتالوگ مجری و پیشتاز در زمینه کاتالوگ های هوشمند و دیجیتال طراحی و اجرای این موشن گرافیک را انجام داده است .
آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به عنوان مشاور تبلیغاتی مجموعه الو کاتالوگ ، بعد از طراحی وبسایت و لوگو برای این شرکت ، از طرف دپارتمان طراحی موشن گرافیک ، ساخت این موشن در خصوص معرفی خدمات کاتالوگ دیجیتال پیشنهاد و اجرا شده است .

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب