آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

توسعه و بهینه سازی وبسایت گروه ترکیه شناسی ایران

قبل
بعدی

جزئیات پروژه

  • گروه ترکیه شناسی
  • 1 تیر 1402
  • ایده راهیاب
  • طراحی وبسایت
مدت انجام پروژه : یکسال

بهینه سازی وبسایت گروه ترکیه شناسی ایران

سایت iturkcenter به منظور شناخت و تحلیل مسائل ترکیه جهت ارائه به علاقمندان، پژوهشگران و عموم راه اندازی شده است. ترکیه یکی از کشورهای مهم در خاورمیانه است که در ژئوپلیتیک اوراسیا قرار گرفته و به عنوان دروازه اروپا به شمار می رود.از طرفی دیگر ترکیه یک کشور پیچیده در منطقه است که هم در بعد سیاست داخلی و رویکرد خارجی با تحول و سیالیت همراه می باشد. شناخت مسائل ترکیه راهنمایی مناسبی برای تصمیم گیری و سیاست گذاری دولت ها و آگاهی جوامع به شمار می رود.لازم به ذکر است که رویکرد سیاست خارجی ترکیه دارای ابهام بسیار بوده و عمدتا بر مدار منافع ملی متغییر استوار است. این گروه سعی دارد ضمن تحلیل دقیق و عمیق مسائل و رفتار ترکیه در منطقه و نظام بین الملل دیدگاه و اطلاعات روشنی در اختیار علاقمندان به مسائل ترکیه قرار دهد.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به مدت یک سال پشتیبانی فنی ، بارگذاری محتوا و بهینه سازی و سئوی وب سایت را بر عهده دارد .
اهداف سایت : 1- شناخت عمیق از ژئوپلیتیک و موقعیت استراتژیک ترکیه 2- بررسی و تحلیل سیاست داخلی در قالب احزاب 3- نقش ترکیه در اقتصاد منطقه و جهان 4- ارائه الگوهای فرهنگی و تاریخی در ترکیه 5- شناخت رفتار سیاست خارجی ترکیه 6- بررسی نقش قدرت نظامی و توسعه نظامی ترکیه
چشم انداز گروه ترکیه شناسی ایران در قالب سایت iturkcenter در صدد است تا پیچیدگی های رفتاری و مفهومی کشور ترکیه را ساده سازی کرده و تصویر روشنی از تحولات آن ارائه دهد. بدون تردید مدلسازی رویکردهای رفتاری ترکیه در ابعاد داخلی و بین المللی چراغ راهنمایی است برای سیاستگذاری صحیح دولتمردان در شکل دادن به رابطه پایدار و مبتنی بر احترام متقابل. ترکیه وقایع بسیاری را از کودتا گرفته تا انتخابات و عضویت در ناتو پشت سر گذاشته و وقایع بسیاری نیز می تواند در آینده به وقوع بپیوندد. گروه ترکیه شناسی ایران در سایت iturkcenter به دنبال ارائه سناریوهای ممکن در خصوص مسائل ترکیه بوده و سعی در شکل دادن رابطه ای احسن و پایدار بین ایران و ترکیه است.

 

 

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب