آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

طراحی وبسایت صنایع برودتی فرویدونی

قبل
بعدی

جزئیات پروژه

  • صنایع برودتی فریدونی
  • 20 آذر 1401
  • ایده راهیاب
  • طراحی وبسایت
مدت انجام پروژه : 14 روز کاری

طراحی وبسایت صنایع برودتی فریدونی

صنایع برودتی فریدونی، ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراح و مجری تجهیزات فروشگاهی با بیش از ۵ دهه فعالیت و سال ها تجربه در پروژه های داخلی از جمله: فروشگاه های زنجیره ای، سوپر پروتئین ها، قنادی و کافه نان ها و… می باشد. تمامی دستاوردهای ما حاصل تجربه و تخصص تیم ما بوده است. همچنین صنایع برودتی فریدونی طراح و مجری سیستم های برودتی و طراحی و اجراء دکوراسیون داخلی برای فروشگاههای زنجیره ای، هایپر مارکت ها، مگامال ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و… می باشد .

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی وبسایت به سفارش صنایع برودتی فریدونی، این طراحی وبسایت را برای معرفی تولید انواع یخچال های صنعتی ، طراحی و اجرا کرده است.
گروه صنایع برودتی فریدونی بر این باور هستند که ، “بزرگترین دارایی مشتریان ما هستند و با هر مشتری طوری رفتار می کنیم که انگار تنها مشتری ماست . “ مشتری مداری یک اصل اولیه در صنایع برودتی فریدونی می باشد. با توجه به نیاز هر یک از مشتریان ، هر نوع محصولی را که انتخاب کنند به بهترین شکل طراحی و در دسترس آنها قرار میگیرد .
خدمات به مشتری یک بخش نیست، یک نگرش است. از همین رو تمام پروژه هایی که به ما محول می شود در راستای نحوه عملکرد ما بوده است . این روش به ما قدرت می دهد تا با گامی بلند در عرصه کسب و کار پروژه های بزرگ و عظیم را اجرا کرده و پیشرفت و نوآوری را به مشتریان خود هدیه بدهیم .

 

 

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب