آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

طراحی وبسایت فریدونی مطبخ

قبل
بعدی

جزئیات پروژه

  • گروه صنعتی فریدونی
  • 25 خرداد 1402
  • ایده راهیاب
  • طراحی وبسایت
مدت انجام پروژه : 14 روز کاری

طراحی وبسایت گروه صنعتی فریدونی

گروه صنعتی فریدونی به عنوان مجری عملیات طراحی ، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، سلف سرویس و سردخانه با تکیه بر تجربه و دانش فنی و بهرهگیری از خلاقیت و توانایی های موجود مفتخراست با سالها تجربه و فعالیت ضمن توجه به نیاز مصرف کنندگان با بهره گیری از دانش روز دنیا قدم های استواری درجهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود در این امر بردارد و با ایده گسترش دامنه فعالیت و دریافت سهم بیشتری از بازار و با تغییر رویکرد در سال های اخیر تحولی نو در تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را ایجاد نموده است.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی وبسایت به سفارش شرکت فریدونی مطبخ ، این طراحی وبسایت را جهت معرفی تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، طراحی و اجرا کرده است.
گروه صنعتی فریدونی با عرضه و تولید تجهیزات آشپزخانه رستوران، فست فود، تجهیزات آشپزخانه صنعتی سلف سرویس وکافی شاپ خدمات ویژه خود را برای تمامی مشتریان به شرح زیر در نظر گرفته است . 1- پرداخت آنلاین (پرداخت آنلاین از درگاه بانکی) 2- گارانتی محصولات (توسط شرکت های گارانتی با پوشش سراسری) 3- ارسال به تمام شهرها (به وسیله سرویس های مختلف از جمله پست ، باربری و تی پاکس) 4- تحویل سریع (سفارشات به محض خرید تحویل سرویس ارسال می شوند)

 

 

 

 

نمونه کار بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب