آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

نمونه کار طراحی کاراکتر استارت آپ آقاموشن

کلیک کنید
کلیک کنید

جزئیات پروژه

  • آقاموشن
  • 8 دی 1401
  • ایده راهیاب
  • طراحی گرافیک
مدت زمان انجام پروژه : 14 روز کاری

طراحی کاراکتر و لوگو تایپ آقاموشن

آقاموشن محصول شرکت ایده نگاه راهکاریاب است که از سال 1391 فعالیت خود را شروع کرده و براساس نیاز بازار فعالیت تخصصی آقاموشن در زمینه تولیدات رسانه ای به عنوان اولین سامانه سفارش و فروش موشن گرافیک در ایران شروع کرده ایم. یازده سال از فعالیت ایده راهیاب می گذرد و اینک برای فعالیت های تخصصی، مجموعه هایی در زمینه های: طراحی کاتالوگ دیجیتال، خدمات طراحی گرافیک، طراحی و سئو وبسایت و همچنین طراحی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی را با حضور افراد متخصص و حرفه ای تشکیل داده ایم تا بتوانیم خدمات را با کیفیت بهتر و با ایده های جذاب متخصصین هر حوزه اجراء نماییم

طراحی بنر سایت

منظور از طراحی بنر، تنظیم درست این المان‌های گرافیکی و متنی در کنار یکدیگر است. این طراحی باید طبق اصول استاندارد این حوزه صورت بگیرد و نیاز است تا به گونه‌ای انجام شود که مخاطب را درگیر کند. چاپ و طراحی بنر یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطب به شمار می‌آید و می‌تواند بازدهی خوبی برای افراد مختلف داشته باشد. طراحی بنر سایت اگر بصورت اصولی انجام بشه، میتونه با استفاده از عکس ها و متن های جذاب، کاربر رو دقیقا به سمتی از سایتتون سوق بده که موجب فروش بیشتر شما بشه.
دپارتمان طراحی گرافیک ، آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب به سفارش سامانه آنلاین آقاموشن ، طراحی کاراکتر و لوگو تایپ را اجرا کرده است.
در سامانه آنلاین آقاموشن شما می توانید سفارش انواع موشن گرافیک را با استفاده از مشاوره های تخصصی آنلاین ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موشن گرافیک خود را بصورت انلاین دریافت نمایید. همچنین ار دیگر خدمات آقاموشن می توان به ساخت انواع تیزر تبلیغاتی، انواع موشن گرافیک، طراحی کاراکتر، ادیت ویدئو و ساخت پادکست اشاره کرد.

نمونه کارهای بیشتر :

 

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب