آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

تولیدات رسانه ای

تولیدات رسانه ای خدمتی از آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

دپارتمان تولیدات رسانه ای

امروزه از تبلیغات تلویزیونی بعنوان اثربخش ترین و ماندگارترین تبلیغ یاد می شود و همگان به این مهـم اذعـان دارند که با وجود هزینه زیاد پخش باز هم بسیاری از برندها و شرکت ها موفقیت فروش خود را مدیون پخش تیــزر از طـریق شبکه های مختلف تلویزیونی میدانند. تولیدات رسانه‌ای یکی از تخصص های اصلی آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب می باشد. امروزه با گسترش رســـانه های دیجیتال در کنار تبلیغات تلویزیونی، ساخت و تولید انواع موشن گرافیک ها، انواع تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه و انواع محتوای رسانه ای بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

چرا دپارتمان تولیدات رسانه ای ایده راهیاب؟

ما با ایده های خلاق، مجهز ترین تجهیزات و خدماتی متنوع برای خلق آثاری ماندگار در کنار شماییم.

منظور از تولیدات رسانه ای چیست؟

ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی، طراحی و اجراء 12 نوع موشن گرافیک، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی محصولات و...
عکاسی تبلیغاتی خدمتی از آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

چرا هر محصول نیاز به عکاسی تبلیغاتی دارد؟!

تصور کنید محصول جدیدی در بخش صنایع غذایی تولید و به بازار عرضه شود.مادامی که عکس جذابی از محصول تهیه و منتشر نشود استقبال کمتری برای فروش خواهد داشت.در یک تصویر تبلیغاتی هدف نهایی، کارایی محصول مورد نظر است و در این راه نیازی به مستند سازی از یک کالا نیست. می توان با صحنه پردازی ها و حتی با رویاگونه کردن تصاویر، ذهن بیننده را از جزییات محصول رها کرده و او را غرق در مفهوم کلی و تمایز آن محصول با دیگر رقبایش کرد.

مزایای عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی از محصولات مزایای متعددی برای برندهای تولید کننده خواهد داشت از جمله:

– معرفی مناسب محصولات به شکلی جذاب به بازار هدف – معرفی برند و تولید کننده به شکلی حرفه ای – کمک به بازاریابی مستقیم برای فروش بیشتر – موثر در تبلیغات غیر مستقیم از طریق انتشار در شبکه های اجتماعی – ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از محصول – افزایش فروش محصول

عکاسی تبلیغاتی و عکاسی از محصولات توسط آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب
عکاسی تبلیغاتی و عکاسی از محصولات خدمتی از آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

نکته بسیار مهم در عکاسی تبلیغاتی؟!

عکاسی از مواد محصولات روش ها و ترفندهایی خاص دارد که عکاسان حرفه ای از آن ها استفاده می کنند.یکی از ترفندهای عکاسی از محصولات گرافیک آن است. اگر شما لذیذترین غذا را هم بپزید اما ظاهر جذابی نداشته باشد در جذب مخاطب موفق نخواهید شد. مهم‌ترین ترفندهای عکاسی تبلیغاتی محصولات این است که مخاطب را به وجد بیاورید. در واقع شما باید بتوانید آنقدر بیننده را وسوسه کنید که دلش بخواهد از آن محصول استفاده کند.

افزار جذابیت بصری محصولات
اعتماد سازی در ذهن مخاطب
ایده پردازی و اجراء انحصاری

چرا موشن گرافیک ؟

موشن گرافیک (Motion Graphics) از دو کلمه موشن به معنی حرکت و گرافیک تشکیل شده است. به هنر متحرک سازی تصاویر پویانمایی و صداگذاری روی آن ها موشن گرافیک می گویند. در موشن گرافیک طراحان با جان بخشیدن به کاراکتر ها داستان را روایت می کنند. این نوع محتوا با طراحی خلاقانه به معرفی برند، خدمات، محصولات و… می پردازد.

آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب با چندین سال سابقه به طور کلی 12 نوع موشن گرافیک دارد که برای مشاهده انواع آنها بر روی دپارتمان موشن گرافیک کلیک نمایید، ما در دپارتمان تولیدات رسانه ای ایده راهیاب با مهارت به ساخت بهترین کلیپ برای معرفی شما می پردازیم.

 

 

دیگر دپارتمان های آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب