آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

مشاوره برندینگ و بازاریابی

خدمات مشاوره برندینگ و بازاریابی آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ

در بازارهای سنتی و قدیمی نام افراد به تنهایی اعتبار به حساب می‌آمد و فرد بازاری به اعتبار نامش در بازار به کسب و کار می‌پرداخت. اما امروزه پس از گذشت سال‌ها و تغییر رویکرد مردم نسبت به بازاریابی، برندها جایگزین نام افراد شده‌اند. در تعریف برند آمده: «نمادی است که مشخص ‌می‌کند خدمات یا محصولی خاص است و به وسیله آن، از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار نسبت به رقبا متمایز می‌گردد.» برند وجه تمایز شرکت ما با سایر شرکت‌هاست که فعالیت‌های اقتصادی را رونق می‌بخشد. نام تجاری همه آن چیزی‌ست که تصویری در ذهن مخاطب از آنچه شما دارید، می‌سازد و ساخت آن اصلا کار ساده‌ای نیست.

دپارتمان مشاوره برندینگ ایده راهیاب با سال ها تجربه همکاری با برندهای مطرح بین المللی به عنوان بهترین مشاوره برندینگ در خدمت شماست.

چرا دپارتمان مشاوره برندینگ ایده راهیاب؟

این دپارتمان از قدیمی ترین فعالیت های ما می باشد که افتخار همکاری با بسیاری از برندها را تا الان داشته ایم.

توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره برندینگ و بازاریابی ایده راهیاب می‌تواند به عنوان یک سازمان همکار کمبود نیروهای متخصص در حوزه های مختلف را جبران کند.
مشاوره برندینگ و بازاریابی آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

برند چطور ساخته می‌شود؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم برند چطور ساخته می‌شود، این نکته حائز اهمیت است که برند شما در دستان چه کسانی قرار می‌گیرد تا به برندسازی و یا حتی بازسازی آن بپردازند. آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب مفتخر است با تیمی مجرب و آکادمیک، در کنار نام و هویت برند شما همگام شود. مشاورین برندینگ ایده راهیاب با آگاهی کامل و اشراف به روش‌های مختلف این حوزه، ابتدا نیازسنجی و تحقیق بازار در مورد رقبای شما انجام می‌دهند و در مراحل بعدی طراحی مسیر یا استراتژی مناسب را برای رسیدن شما به یک برند تجاری موفق ترسیم می‌نماید.

تاثیر بازاریابی در برند

شاید سوال اساسی در این قسمت این باشد که از یک برند خوب چگونه می‌توان استفاده کرد؟ جواب را باید در بازاریابی جستجو کرد، بازاریابی یکی از راه‌های موثر برای ورود به بازار است. آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب در کنار مقوله برندسازی، برنامه‌های ویژه‌ای برای بازاریابی در نظر گرفته است. خدمات بازاریابی ایده راهیاب در واقع شامل بخش‌هایی کوچک‌تر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شرکت و سازمان شما می‌شود. مجموعه این فعالیت‌ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد.

مشاوره برندینگ و بازاریابی آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

ویدئو معرفی خدمات برندینگ

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری
شناخت بازارهای هدف جانبی
ارائه راهکارهای به روز و هدفمند
شناسایی بازار مخاطبین برند
تهیه و تنظیم گزارش آماری
ارائه راهکارهای به روز و هدفمند

 

دیگر دپارتمان های آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

 

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب