آژانس تبلیغاتی ایده راهیاب

باز طراحی وب سایت چیست ؟

باز طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی وبسایت 

طراحی مجدد وب سایت یک بازنگری در سطح بالا است که شامل تغییر قابل توجهی عناصر مانند کد، محتوا، ساختار و تصاویر وب سایت فعلی شما برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان است. طراحی مجدد وب سایت عالی باعث افزایش درآمد، کاهش نرخ پرش و بهبود تجربه کاربر UX می شود.طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می باشد. حوزه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب می باشد. طراحی رابط کاربری؛ تالیف، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی؛ طراحی تجربه کاربری؛ و بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.

10 نکته برای طراحی مجدد 

ممکن است دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن طراحی مجدد وب سایت داشته باشید. استانداردهای طراحی وب در طول زمان تغییر می کند و سایت شما ممکن است قدیمی به نظر برسد. ممکن است بخواهید تصویر شرکت خود را به روز کنید یا حتی یک خط محصول جدید راه اندازی کنید. امکانات بی پایان هستند.

1- اهداف بازاریابی و شاخص های کلیدی عملکرد خود را تعریف کنید

اولین قدم شما تعیین اهداف بازاریابی واضح برای طراحی مجدد وب سایت شماست. البته اهداف بازاریابی بسته به کسب و کار متفاوت است. برخی از وب سایت ها برای فروش طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای جمع آوری سرنخ های فروش یا ارائه پشتیبانی از مشتری خدمت می کنند. اهدافتان هرچه که هستند، از همان ابتدا آن ها را تعریف کنید. تنها در این صورت می توانید آنها را با شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) اندازه گیری و ردیابی کنید.

مهم‌ترین KPI شما اقدامات «تبدیل» نشان‌دهنده تغییر در رابطه است. به عنوان مثال، یک بازدیدکننده ناشناس وب یک فرم تماس را پر می کند و سپس به یک رهبر فروش تبدیل می شود. هدف شما هدایت بازدیدکنندگان از طریق وب سایت خود به سمت اقداماتی است که به نفع کسب و کار شما هستند. اقدامات تبدیل معمولی شامل خرید محصول، ثبت نام در خبرنامه و دانلود اسناد بازاریابی است. همچنین می خواهید KPI های تکمیلی را برای ردیابی عملکرد کلی سایت تنظیم کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که قبل از طراحی مجدد وب سایت خود، ردیابی KPI را شروع کنید. تنها در این صورت است که می توانید یک خط پایه برای مقایسه ایجاد کنید.

2- مخاطب هدف خود را مشخص کنید

ممکن است فکر کنید منطقی است که مخاطبان هدف خود را تا حد امکان گسترده تعریف کنید. پس از همه، چرا خطر حذف کسب و کار بالقوه را دارید؟ برعکس، این استراتژی به ندرت موفق است. در عوض، وب سایت شما باید مانند یک نامه هدفمند برای مخاطبان هدف شما خوانده شود. چگونه؟ ساده است. ابتدا وارد ذهن خواننده خود شوید. انگیزه های آنها را درک کنید و مستقیماً به زبان آنها با آنها صحبت کنید.

به یاد داشته باشید، مخاطبان هدف شما احتمالاً دو یا چند نفر هستند. به عنوان مثال، فروش به شرکت ها را در نظر بگیرید. آیا پیام شما مستقیماً به سمت مدیریت بالاتر می رود؟ احتمالا نه. به طور معمول، مدیریت میانی پیام اولیه را دریافت می کند و سپس آن را ارسال می کند. مهم نیست مخاطبان شما، راه حل یکسان است ایجاد یک نمایه (یا آواتار) برای هر مخاطب. علایق، نیازها و انگیزه های منحصر به فرد آنها را شرح دهید. بله، کار سختی است، اما – همانطور که در زیر یاد خواهید گرفت – تلاش اضافی سودمند است.

3- محتوای مرتبط ایجاد کنید

ارائه «محتوای مرتبط» شعار گوگل است. همچنین این بزرگترین دلیلی است که این شرکت بر جستجوی اینترنتی تسلط دارد. از نظر گوگل، “مرتبط” به معنای کمک به جستجوگران است که دقیقا همان چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای تعریف محتوای مرتبط، توسط مخاطب هدف است. خوشبختانه، شما قبلاً پروفایل هایی را بر اساس علایق، نیازها و انگیزه های آنها ایجاد کرده اید. و این چیزی است که واقعاً به معنای وارد شدن به ذهن مشتری است. فقط به این سوالات مهم پاسخ دهید:

  •  چگونه و چرا این بازدید کننده به وب سایت من آمد؟
  •  بازدیدکننده می خواهد چه مشکلاتی را حل کند؟
  •  این مشکلات چه دردهایی را برای بازدیدکننده ایجاد می کند؟
  •  چگونه آنها را به روشی که هیچ کس دیگری نمی تواند حل کنیم؟
  •  پس از رفع مشکل، بازدیدکننده چه احساسی خواهد داشت؟

یکی از نشانه های مرتبط بودن محتوای شما، نرخ پرش صفحه اصلی و صفحات فرود کلیدی شما است. اگر درصد زیادی از بازدیدکنندگان بدون نگاه دوم آن را ترک کنند، واضح است که محتوای شما به آن بازدیدکنندگان مرتبط نیست. محتوای مرتبط همچنین منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود که برای تجارت خوب است.

4- برای سئو بهینه سازی کنید

سئوی سنتی به معنای «بازی کردن سیستم» برای رتبه بالاتر در SERP و به دست آوردن ترافیک بیشتر بود. در بیشتر موارد، آن بازی تمام شده است. امروزه سئو به این معناست که گوگل محتوای شما را آسان کند. هر شرکت طراحی وب سایت شایسته هنگام طراحی مجدد وب سایت شما از دستورالعمل های گوگل پیروی می کند.

اگر محتوا سلطان سئو است پس تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی صفحه دو شاهزاده هستند. به سادگی از ابزاری مانند Wordtracker برای شناسایی عبارات جستجویی استفاده کنید که با علایق و انگیزه های مخاطبان هدف شما مطابقت دارند. فرآیند بهینه سازی آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ابتدا برای هر صفحه فرود مهم در وبسایت خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید. سپس، صفحه را با استفاده از کلمه کلیدی خود در عنوان، URL و در سراسر صفحه بهینه کنید.

5- یک ویدیوی توضیح دهنده را در نظر بگیرید

چرا ویدیوهای توضیحی همه گیر هستند؟ زیرا آنها کار می کنند – ساده و ساده. یک ویدیوی خوب تولید شده – با فیلمنامه ای محکم و تصاویری جذاب – می تواند به راحتی توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند.بیشتر از متن و تصویر، ویدئو به شما امکان می دهد شخصیت برند خود را به نمایش بگذارید. همچنین به بیننده شما کمک می کند اطلاعات را حفظ کند. ویدیو می تواند به شما کمک کند تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشید و حتی در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید!

6- طراحی سازگار با موبایل در مقابل طراحی پاسخگو

امیدواریم، قبلاً می دانید که طراحی مجدد وب سایت شما باید در انواع صفحه نمایش های مختلف خوب به نظر برسد. دو راه برای رسیدن به این مهم وجود دارد. گزینه ارزان‌تر شما طراحی سازگار با موبایل است  که باعث می‌شود وب‌سایت شما بدون در نظر گرفتن اندازه صفحه نمایش یکسان به نظر برسد. محتوای شما متناسب با صفحه نمایش مقیاس می شود این به معنای استفاده از تصاویر کوچکتر است. برخی از ویژگی ها مانند منوهای کشویی در دستگاه های تلفن همراه ضعیف نمایش داده می شوند. طراحی سازگار با موبایل آنها را از بین می برد.

طراحی سازگار با موبایل یک روش متوسط است، اما اگر بیش از 35٪ از کاربران شما به وب سایت شما از طریق دستگاه تلفن همراه دسترسی دارند، ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای یک وب سایت واکنش گرا سرمایه گذاری کنید. طراحی واکنش گرا به سادگی به این معنی است که وب سایت بازطراحی شده شما با محیط مشاهده سازگار می شود. متن و تصاویر ممکن است از نمایش سه ستونی به یک ستون تغییر کند. نمایشگرهای کوچکتر ممکن است تصاویر غیر ضروری را پنهان کنند. همه عناصر طراحی عالی به نظر می رسند – بدون توجه به اندازه صفحه.

7- Google Analytics را راه اندازی کنید

حداقل باید از Google Analytics و Google Webmaster Tools استفاده کنید. خبر خوب این است که هر دوی این خدمات رایگان هستند. این هوشمندانه است که قبل از طراحی مجدد وب سایت خود ردیابی را شروع کنید برای ایجاد یک خط پایه برای مقایسه.

Google Webmaster Tools به ویژه برای سئو مفید است. چند ماه پس از طراحی مجدد وب سایت خود، دوباره بررسی کنید تا کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را شناسایی کنید. صفحاتی را که عملکرد ضعیفی دارند بهینه کنید یا صفحات جدیدی بسازید که کلمات کلیدی با ارزش بیشتری را هدف قرار دهند. می توانید از Google Analytics برای ردیابی KPI هایی که در ابتدای طراحی مجدد وب سایت خود تعریف کرده اید استفاده کنید. شما همچنین می توانید عملکرد کمپین های بازاریابی خود و بسیاری موارد دیگر را پیگیری کنید.

8- اتوماسیون بازاریابی را در نظر بگیرید

همانطور که برای طراحی مجدد وبسایت خود برنامه ریزی می کنید، باید سرمایه گذاری در اتوماسیون بازاریابی را نیز در نظر بگیرید. ابزارها گران هستند، اما می توانند ارزش بهبود نتایج کمپین های بازاریابی شما را داشته باشند. کارهای زیادی می توانید با ابزار اتوماسیون بازاریابی انجام دهید. شما می توانید تمام جنبه های بازاریابی آنلاین و آفلاین را برنامه ریزی، هماهنگ، مدیریت و اندازه گیری کنید. اکثر ابزارهای اتوماسیون شما را قادر می سازند تا صفحات فرود را بسازید و ردیابی کنید، لیست های ایمیل را رشد دهید و موارد دیگر.

9- URL های موجود را فوروارد کنید

طراحی مجدد وب سایت شما ممکن است به معنای حذف صفحات قدیمی باشد. متأسفانه، این بدان معناست که بازدیدکنندگانی که از طریق پیوندهای قدیمی شما به وب سایت شما وارد می شوند، به صفحه 404 می رسند. بدیهی است که این برای تجارت بد است. خوشبختانه راه حلی وجود دارد اگر می خواهید از صفحه مخوف 404 جلوگیری کنید، همه URL های قدیمی را به صفحات مناسب در وب سایت طراحی مجدد خود هدایت کنید.

با ساختن نقشه ای از محتوای موجود وب سایت خود شروع کنید هر URL را فهرست کنید. اگر هر یک از این صفحات را در طراحی مجدد وب سایت خود حذف کردید، از تغییر مسیر 301 سمت سرور برای ارسال بازدیدکنندگان به صفحه مناسب استفاده کنید.

10- مسیرهای تبدیل را بهینه کنید

شما طراحی مجدد وب سایت خود را با تعریف اهداف بازاریابی خود شروع کردید. هنگامی که طراحی مجدد وب سایت را راه اندازی می کنید، احتمالاً فکر می کنید که پروژه کامل شده است. خوب دوباره فکر کن کار واقعی تازه شروع شده است. شما قبلاً مرحله یک را انجام داده اید راه اندازی وب سایت. امیدواریم مرحله دوم نیز در حال انجام باشد هدایت ترافیک به سایت. مرحله نهایی در این فرآیند؟ بهینه سازی مسیرهای تبدیل شما

بهینه سازی تبدیل چیست؟ این یک فرآیند تکراری برای ایجاد تغییرات در صفحات فرود شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر است.فکر کردن در مورد مسیرهای تبدیل هوشمندانه است، زیرا ممکن است بخواهید بخش‌های دیگری از وب‌سایت خود را که بازدیدکنندگان را به صفحات فرود می‌رسانند تغییر دهید.بهینه سازی تبدیل اساساً یک بخش علم است، یک بخش وودو. با این وجود این یک مهارت سخت است. حتی یک تغییر کمتر از یک درصد نیز می تواند تاثیر زیادی بر روی درآمد شما داشته باشد.

 

زمان مناسب برای باز طراحی 

قانون کلی این است که هر سه سال یک بار وب سایت خود را برای مقابله با روندهای طراحی وب در حال تغییر طراحی مجدد کنید. عدم به روز رسانی وب سایت به دیگران این امکان را می دهد که در تکنیک های طراحی وب نسبت به شما مزیت رقابتی کسب کنند. یکی از سایت‌ها می‌گوید: «شواهد حکایتی طراحی مجدد سایت را هر دو تا سه سال تأیید می‌کند. یکی دیگر می‌گوید: «بیشتر شرکت‌ها هر 6 ماه تا 2 سال یکبار طراحی مجدد انجام می‌دهند. با این حال سایت دیگری به نظرسنجی اشاره می کند که نشان می دهد “درصد زیادی از بازاریابان (68٪) احساس می کنند که یک وب سایت باید هر 1 تا 3 سال یکبار طراحی مجدد شود.

رویکرد طراحی مجدد چیست؟

طراحی مجدد فرآیند رویکردی است برای اطمینان از اینکه مجموعه خاصی از فعالیت های به هم پیوسته به درستی و به کارآمدترین و مؤثرترین شکل ممکن انجام می شود. طراحی مجدد وب سایت فرآیند تغییر و به روز رسانی محتوا، ساختار، قالب و مسیریابی وب سایت شما برای بهبود عملکرد و جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. بسیاری از سازمان‌ها ترجیح می‌دهند تا با رشد کسب‌وکارشان، وب‌سایت خود را دوباره طراحی کنند تا از ترافیک بیشتری استقبال کنند.

دیگران در طراحی مجدد وب سایت به عنوان بخشی از یک ابتکار بزرگتر تغییر نام تجاری سرمایه گذاری می کنند. صرف نظر از اینکه چرا شرکت شما به یک طرح طراحی مجدد وب سایت علاقه مند است، این پروژه به خودی خود یک تعهد بزرگ است، نه به ذکر است که با توجه به نقش مهمی که وب سایت شما در بازاریابی و تصویر برند شما ایفا می کند، به درستی انجام می شود. در واقع، تحقیقات جدید نشان داده است که 50٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند طراحی وب سایت برای برند کلی یک تجارت بسیار مهم است. برای بسیاری از بازدیدکنندگان، وب سایتی که منتشر می کنید به اندازه محصولاتی که می فروشید مهم است.

آماده شدن برای طراحی مجدد وب سایت

  • اهداف و بودجه خود را مشخص کنید.
  •  مشخص کنید چه چیزی در سایت فعلی شما کار می کند و چه چیزی نیست.
  • در مورد رقبای برتر و سایر سایت هایی که دوست دارید تحقیق کنید.
  • نام تجاری خود را حسابرسی کنید و دستورالعمل هایی را ایجاد کنید
  • نمونه های بازاریابی اخیر را جمع آوری کنید.
  • موارد ضروری خود را فهرست کنید.

چگونه یک وب سایت را دوباره طراحی کنیم

هدف از طراحی مجدد ایجاد تجربه بهتر برای کاربران و بهبود قابلیت استفاده است. عواملی که منجر به تصمیم به طراحی مجدد می شود باید بر افزایش پایگاه کاربران با ایجاد و افزودن محتوای جدید متمرکز شود. طراحی مجدد باید هم نیازهای کمی و هم کیفی طراحی را شکل دهد.

 1- معیارهای عملکرد فعلی خود را محک بزنید.

قبل از شروع برنامه ریزی برای طراحی مجدد وب سایت خود، معیارهای عملکرد فعلی خود را مستند کنید. این به شما ایده خوبی از جایگاه وب سایت فعلی شما و معیارهایی که می توانید از طریق طراحی مجدد خود بهبود بخشید، به شما می دهد. عملکرد ماهانه وب سایت موجود خود را در زمینه های زیر تجزیه و تحلیل کنید. اهمیت و ارتباط هر کدام ممکن است بسته به اهداف طراحی مجدد وب سایت شما متفاوت باشد، اما این مفید است که قبل از شروع به طراحی مجدد، هر یک از معیارها را مشخص کنید.

تعداد بازدیدها، بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان منحصر به فرد / زمان در سایت / کلمات کلیدی با عملکرد برتر از نظر رتبه، ترافیک و تولید سرنخ / تعداد دامنه های لینک دهنده ورودی

مجموع سرنخ های جدید و ارسال های فرم / کل فروش ایجاد شده / کل صفحات ایندکس شده / مجموع صفحاتی که ترافیک دریافت می کنند / ترافیک سایت یا نرخ پرش سایت یا Bounce Rate

 2- اهداف طراحی مجدد وب سایت خود را تعیین کنید.

“چرا” پشت طراحی مجدد وب سایت شما چیست؟ وقتی به طراحی مجدد فکر می کنید، همیشه باید دلیل خوبی پشت آن باشد. اگر با «خوب، مدتی است که یکی از این کارها را انجام داده‌ایم» یا «رقیب من تازه طراحی جدیدی انجام داده است» پاسخ می‌دهید، این دلایل به خودی خود به اندازه کافی خوب نیستند. به یاد داشته باشید: این فقط به ظاهر سایت شما نیست، بلکه نحوه عملکرد آن است. در مورد اینکه چرا طراحی مجدد وب سایت را انجام می دهید کاملاً شفاف باشید و این اهداف را با نتایج قابل اندازه گیری گره بزنید. سپس، اهداف خود را با تیم، طراح یا آژانس خود در میان بگذارید.

اهداف داده محور زیر را برای وب سایت خود در نظر بگیرید:

برای افزایش تعداد بازدیدها و بازدیدکنندگان (هر دو مهم هستند زیرا یک بازدیدکننده می تواند بیش از یک بار بازدید کند) / کاهش ترافیک سایت یا نرخ پرش سایت یا Bounce Rate

برای افزایش زمان در سایت / برای بهبود اعتبار دامنه / برای افزایش کل سرنخ های جدید و ارسال های فرم / برای افزایش کل فروش ایجاد شده / برای افزایش رتبه بندی فعلی SEO برای کلمات کلیدی مهم

3- نام تجاری و پیام خود را تعریف کنید.

قبل از ایجاد طراحی و محتوای جدید وب سایت خود، در مورد برند مورد نظر، پیام رسانی و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود کاملاً شفاف باشید. انجام این کار، ثبات را در کل وب سایت شما تضمین می کند. هر کسی که برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند باید فوراً بفهمد که شما چه کاری انجام می دهید، چگونه ممکن است برای آنها مفید باشد و چرا باید در سایت شما بمانند تا به رقبا فرار نکنند.

 4- شخصیت(های) خریدار خود را تعریف کنید.

وب سایت شما فقط مربوط به شما نیست. در واقع، به سختی به شما مربوط می شود. وقتی بازدیدکنندگان شما وارد وب‌سایت شما می‌شوند، از خود می‌پرسند: «چه چیزی برای من مفید است؟ این چگونه می تواند به من کمک کند؟»با ایجاد طراحی وب سایت و محتوای خود در اطراف شخصیت های خریدار خود، با بازدیدکنندگان خود به زبان آنها صحبت کنید.

برای مثال، اگر یک مدیر بازاریابی در هتلی هستید که به دنبال کسب و کار جدید هستید، ممکن است پنج شخصیت مختلف خریدار را هدف قرار دهید: یک مسافر تجاری مستقل، یک مدیر سفر شرکتی، یک برنامه‌ریز رویداد، یک خانواده برای تعطیلات، و یک زوج برنامه‌ریزی پذیرایی عروسی آنها .

اطمینان حاصل کنید که شخصیت های خریدار خود را به وضوح شناسایی کرده اید تا بتوانید استراتژی طراحی مجدد وب سایت خود را حول بازدیدکنندگان وب سایتی که برای شما مهم است شکل دهید. سازنده پرسونای خریدار مفید ما را بررسی کنید تا به شما در ایجاد پرسونای خریدار دقیق کمک کند. آیا مخاطبان هدف شما به عنوان بخشی از طراحی مجدد وب سایت شما تغییر می کند؟ آیا برندسازی و محتوای شما با این مخاطبان همخوانی دارد؟ در حین طراحی مجدد وب سایت خود به این سوالات پاسخ دهید.

 5- از صفحات بهینه شده برای موتور جستجوی خود محافظت کنید.

 کشف آنلاین نیز برای بهبود معیارهای وب سایت شما ضروری است. اگر کسی نتواند سایت شما را بیابد و از آن بازدید کند، چگونه می توانید سرنخ ها، تبدیل ها یا فروش های جدید را افزایش دهید؟ در اینجا چند نکته برای طراحی وب سایت جدید با در نظر گرفتن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آورده شده است:

صفحات با ارزش جستجوی خود را مستند کنید. از تجزیه و تحلیل بازاریابی خود استفاده کنید تا بفهمید کدام صفحات بیشترین ترافیک و لینک های ورودی را دریافت می کنند، بیشترین سرنخ را تبدیل می کنند و در نهایت تأثیرگذارترین موضوعات را در صنعت شما پوشش می دهند. اگر قصد دارید هر یک از این صفحات بسیار ارزشمند را جابجا کنید، مطمئن شوید که ریدایرکت های مناسب 301 را ایجاد کرده اید.

یک استراتژی تغییر مسیر 301 ایجاد کنید. وقتی صحبت از تغییر مسیر 301 شد، اینها از نظر حفظ ترافیک و ارزش پیوند مرتبط با یک صفحه خاص بسیار مهم هستند. یک صفحه گسترده برای ضبط و ترسیم تغییر مسیرهای 301 خود ایجاد کنید (URL های قدیمی در مقابل URL های جدید). سپس این سند را برای اجرای صحیح به یک فرد فنی تحویل دهید.

جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید. برای هر صفحه در وب سایت جدید طراحی شده خود، یک کلمه کلیدی/موضوع را انتخاب کنید که هر صفحه روی آن تمرکز خواهد کرد. هنگامی که کلمه کلیدی (ها) را تعیین کردید، از بهترین شیوه های SEO در صفحه برای بهینه سازی صفحات وب سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که محتوا و صفحات جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید که به آن کلمات کلیدی و موضوعات خاصی که ممکن است در سایت فعلی شما نادیده گرفته شوند، می پردازد.

 6- رقابت را تجزیه و تحلیل کنید.

در حالی که ما وسواس نسبت به رقبای خود را توصیه نمی کنیم، دانستن اینکه چگونه مقایسه می کنید می تواند کمک کند. ابتدا، وب سایت خود را از طریق ابزار رایگان Website Grader HubSpot اجرا کنید تا گزارشی از عملکرد وب سایت شما ایجاد کنید. شما همچنین می توانید از این ابزار تشخیصی برای ارزیابی وب سایت های رقبای خود استفاده کنید تا از نقاط قوت و ضعف آنها آگاه شوید.

در مرحله بعد، به وب سایت های رقبای خود نگاهی بیندازید و به آنچه دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید، توجه کنید. این فرآیند به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه کارهایی را می توانید در وب سایت خود بهتر انجام دهید. هنگامی که تجزیه و تحلیل رقابتی خود را انجام دادید، فهرستی از موارد اقدام تهیه کنید که برخی از زمینه های بهبود را برجسته می کند و اینکه چگونه می توانید خود را از رقبای خود متمایز کنید.

7- از محتوای پربازده خود موجودی تهیه کنید.

در حالی که طراحی مجدد یک راه عالی برای بهبود عملکرد وب سایت شما است، متاسفانه راه های بی شماری وجود دارد که می تواند به شما آسیب برساند. وب‌سایت فعلی شما احتمالاً حاوی بسیاری از دارایی‌های محتوایی با عملکرد بالا است که قبلاً ایجاد کرده‌اید و از دست دادن اثربخشی آنها به دلیل طراحی مجدد می‌تواند به نتایج بازاریابی شما آسیب جدی وارد کند.

به عنوان مثال، چنین دارایی هایی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

محتوایی که بیشترین اشتراک گذاری یا بازدید را داشته است / صفحات پر بازدید / بهترین عملکرد یا رتبه بندی کلمات کلیدی و صفحات مرتبط / تعداد پیوندهای ورودی به صفحات جداگانه

به عنوان مثال، اگر در نهایت صفحه ای را از سایت خود حذف کنید که تعداد زیادی لینک ورودی را جمع آوری کرده است، به طور بالقوه ممکن است اعتبار زیادی از سئو را از دست بدهید، که یافتن در صفحات نتایج موتورهای جستجو را برای شما دشوارتر می کند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از طراحان وب این مرحله را در نظر نمی گیرند زیرا نه بازاریاب هستند و نه متخصص سئو. از یادآوری این موضوع به آنها دریغ نکنید و با ممیزی سایت خود و ارائه لیستی برای نگهداری یا به روز رسانی صفحات مهم در سایت خود به آنها کمک کنید.

8- نرم افزار مناسب را انتخاب کنید.

آخرین (اما مسلماً مهم ترین) مرحله فرآیند طراحی مجدد وب سایت، انتخاب نرم افزار مناسب برای ایجاد و میزبانی وب سایت شما است. این نرم افزار معمولاً سیستم مدیریت محتوا (CMS) نامیده می شود و برای توسعه، طراحی و انتشار وب سایت شما برای دیدن جهانیان استفاده می شود. نرم افزار CMS به چند دلیل مفید است. چه یک بازاریاب دیجیتال مبتدی یا یک توسعه دهنده وب استاد باشید، یک CMS به راحتی می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا و کاربردی کمک کند. انتخاب CMS مناسب به کسب و کار شما بستگی دارد، از جمله اینکه با چه CMS هایی آشنا هستید و چه ویژگی هایی برای طراحی مجدد وب سایت شما نیاز دارد. صدها CMS برای انتخاب وجود دارد، از جمله CMS Hub – تنها CMS و CRM ترکیبی. یا می توانید برخی از بهترین پلتفرم های CMS را مرور کنید تا در مورد گزینه های خود اطلاعات کسب کنید.

نویسنده : تیم تولید محتوای ایده راهیاب

نظرات (4)

    Ramin

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ - ۱۵:۴۴

    مطلب بسیار جالب و کاربردی بود ممنون از نوشته با ارزشتون

      admin

      ۱۴۰۱-۱۱-۲۳ - ۱۱:۳۲

      سلام خواهش می کنم ممنون از نگاه زیباتون

    نگار عزیزی

    ۱۴۰۱-۱۱-۲۶ - ۱۱:۱۳

    سلام وقتتون بخیر برای بازطراحی وبسایت آیا اطلاعات قبلی سایتم میمونه یا بطور کامل پاک میشه؟

      admin

      ۱۴۰۱-۱۱-۲۷ - ۱۲:۳۲

      سلام وقت شماهم بخیر، بستگی به سایت شما داره ولی اگر تمایل به نگهداشتن اطلاعات قبلی داشته باشید امکان حفظ اطلاعات است. برای دریافت مشاوره بیشتر و بررسی وبسایتتون لطفا با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

گزارش سالانه ایده راهیاب